vrijdag 24 oktober 2008

PVS21 Stap 5 Vorm vervreemding

Ik vond dit de moeilijkste stap. Om dat vervreemde voor mij moeilijk is. Vorig jaar was dat ook al een zwak punt. De docent had me wat suggesties gegeven wat ik kon doen en eigenlijk heb ik dat maar gedaan. Het gras is water geworden en de bomen in de achtergrond staan in de fik. Ik heb veder meer vorm gegeven aan de achtergrond. De caravan is de auto geworden van de ninja turtels en captain amirika heeft zijn tent op gezet. Ik weet niet als ik het goed heb gedaan... kwa kleur. Ik heb wel een kleur gebruikt uit een van de voor studdies maar deze heb ik gecobineerd met gewone kleuren. Maar uiteindelijk vind ik wel leuk geworden.

Gebruik: aquarelle, markers, fineliner, witte acrylic verf.

2 opmerkingen:

Annick zei

Ik vind hem heel leuk geworden!

Annick zei

bedankt, ik weet alleen niet of je alles uit moet printen!
Of dat ze gewoon op je blog kijken..